Hoppa över navigation

Morrn alla ni som(inte)läser min blogg…har fortfarande inte riktigt förstått det här med att blogga..men det kanske har nått själv terapeftiskt

mening??jag provar ett tag ändå..alla ni som känner mig vet att jag brukar avsluta saker så fort jag blir uttråkad..eller faktiskt lämna saker

helt oavslutade heter det;-)

30 april igår ja…una dotra var på väg in till en kompis..men jag hade en så konstig magkänsla o likt cia började jag luska..

Hennes kompisar skulle på nån fest i skönsmon,inte ens måne visste det(faktiskt)..så jag kastade mig på tel o talade om för måne

att det bara var att åka hem med skjutsen igen…hon blev fruktansvärt besviken på sina kompisar,dom vet vilka regler hon har!!!

Så vi åkte på coop o köpte några filmer o måne fick hamburgare på max:-)så kvällen var lugn utan en massa tjaffs.

Hade samtal med mina kontakt personer härom dagen,i deras utredning ska dom ju också försöka komma fram till hur

många barn jag klarar av(utan att det blir kaos)..

Dom tror faktiskt att jag klarar att ha love älsklingen boendes här också om jag bara håller mig fräsch o gör det jag ska..

En ok stämpel alltså;-)

Saknar han så det gör ont,jag hoppas han en dag när han blir större kan förstå varför jag gjorde det här valet..många tycker

att sååååå kan man vell inte göra!!!!

Jo,om man älskar sina barn och vill det bästa för dom..så gör man det som är bäst och inte vad egot vill..

Dagens schema då(i knowe..lindas jäääävla schema*asg*)våran kontakt person hämtar oss kl 12 för glass på stan..jag är ju

så efterbliven så jag kan inte gå ensam..hehe..nejdå,det är sista helgen med dom:-)dom försökte först vara lustiga o pratade

om att vi skulle demonstrera..ÖVER MIN DÖDA KROPP sa jag då..fast jag kanske skulle ha sagt ja??en egen demonstration:-)

MERA MAKT ÅT LINDA….GRATIS BEN&JERRY…..LEGALISERA MERA…(endast i bantnings syfte dock;-)el mot min efterblivningshet*asg*

Jaja..nu har jag tappat tråden för längesedan(ovanligt not)…ska fylla på coffein halten i kroppen  och GÅ UT OCH RÖKA MIA;-)

Laters….

Hur fan får man texten att inte se så muppig ut??går ju knappt att läsa..hmmm luskar på det sen

3 Comments

  1. Hahahaha, jaa soligt idag med=) JIPPPPIIII!!! Brills on!!!!
    Jag tycker att du e en kämpe iaf, skiit i vad alla andra tycker och säger..fuck them all!!! 9 veckor d e stakt jobbat!!! Och det kommer att bli fler!! Var stolt över dejj själv!!!
    Glöm inte brillsen när du e ute i solen och mummsar glass( så att du kan vara dejj själv *L* ) Många styrke kramar till dejj!!!

  2. Tjena bruden.
    Du gör de så bra och jag sitter och små fnissar när jag läser de du skriver för du får till de så bra. Skriver från hjärtat som man ska göra. Kan inte med ord säga hur bra och duktig du är! Keep up the god work!
    Kram från Veronica

  3. Men särringen min då, ja trodde du hade uppdaterat FÖRST jue suck, va ska ja nu läsa då
    *Tråkar* ska nog klia naveln eller var de pilla å räkna dårarna under sängen moahhahahhahhhaaa.
    Nä du nu skräm ja mig själv men ba nääääästan.
    Miss you….
    Kan vi inte va efterblivna tillsammans snart….


Lämna en kommentar